Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Sambutan Maulidur Rasul di Masjid Al-Azzim Part 2



Seperti yang dijanjikan oleh saya....hari ini kita ada tetamu khas, korang nak tahu tak siapa
tetamu tu, kalau nak tahu tengoklah gambar-gambar atau video di sini ye....
kalau video dan gambar tak berapa cantik saya mintak maaf sebab
saya tak set peralatan untuk bergambar.


waktu ni semua sedang melihat video kederitaan orang-orang yang berada di Paslestin.
Sedih melihat mereka yang diserang teruk oleh Israel.

Ni pulak Raqib dengan sape entah, saya pun tak ingat nama dia...
Ni la dia tetamu khas kita, iaitu kak ija ataupun nama panjangnya
(Heliza Helmi), comel kan dia....huhuhu
Yang sebelah kak ija tu pengecara majlis, dia pernah pergi ke gaza bersama anak kecilnya
berumur 2 tahun tapi sekarang umurnya 3 tahun....
Korang tengok video ni dia sedang menanyakan soalan kepada anaknya, korang
nak tahu soalan apa tak, soalannya ialah tentang keadaan di palestin.

video
Jikalau video ada masalah kurang dengar saya mintak maaf, kemungkinan
kamera saya ada sebarang masalah.




video

Gambar ni semasa semua artis naik ke pentas dan menyanyikan lagu bebas Palestin.

Saya takut video ni buruk dan tak berapa dengar.... so, saya mintak maaflah ye.

Suara jelas sikit, tapi video tak jelas....maaf ye semua.
Sebenarnya ada banyak lagi gambar, tomorrow saya sambung balik ye...
Iaitu Part 3.... jangan risau saya akan masukkan gambar banyak-banyak ye.
Ok, sampai sini sahaja kita sambung di Part 3 ye.






Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt