Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Selamat Hari Jadi Rakan Facebook ku





Hari ni, hari jadi rakan-rakan facebook saya.....
Banner kat atas tu kurang jadi pulak, bukan senang nak buat itu pun credit dari
Dunia Baru.... Hah, sekarang kita tunjukkan cake hari jadi lak.

a taste you won't forget!

Hah, ni lah cake nya.....ni bukan cake curi ye kawan-kawan....kalau korang nak tahu
saya dah pun beli cake ni, kawasan
Bukit Baru Melaka susah nak cari cake ni terpaksa pergi jauh-jauh.
Nama makanan ni ialah: Strawberry Ice Cream Cake

Ok, kawan-kawan google dan blogger jom kita lawati facebook mereka......
Sebelum tu kita tengok gambar cake yang saya ambil gambar tadi.

Strawberry Ice cream Cake at dessert corner...
Compliment Any Meals
Nampak sedapkan, hehehe sorry la wahai rakan-rakan facebook ku. Kamu tak dapat
nak merasainya..... Saya belum rasa lagi setakat ni baru tangkap gambar.

rich and creamy cheese cake
Creamy Cheese in this Mini Cheese Cake

desserts corner...

Pehh, nampak sedap siot.... Kalau boleh semua nak beli, tapi yang beli cake kat atas tu bukan
nya saya yang beli pun itu pun kawan saya belikan, bukan duit dia tapi duit bapak dia.
ok, saya akan tunjukkan rakan-rakan facebook saya....




2) Naiem Peace YO


3) Nur Azmina
Nur Azmina


Gambar ni semua adalah gambar yang saya ambil facebook mereka..... hope mereka
tak marah.... kalau marah jangan lupa PM saya. Sebenarnya ada 2 orang rakan
facebook lagi yang saya belum tunjukkan lagi.... bukan saya tak nak tunjuk
tapi sebab laptop ni makin bebal sikit.

Ok dengan ini saya ucapkan Sanah helwa, Happy Birthday dan Selamat hari jadi

pada semua rakan facebook saya. Wahai rakan google dan blogger jom serbu facebook
mereka....hehehehehehe

Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt