Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Ceramah Pakatan rakyat diserang oleh Samseng Umno di Bukit Katil, Melaka



Dengan Nama Allah yang Maha Pemurah....
Ya Allah, betapa zalimnya Pemuda Umno ni.... Wahai umno kenapa dengan kamu semua ni,
adakah kamu semua sudah tidak berakal sampai mahu serang ceramah Pakatan Rakyat??
Kalau rasa-rasa Umno tu hebat sangat, try kita tengok selepas PRU 13 ni dah habis
confirm banyak kampung-kampung yang akan dimusnahkan, malah ia akan membuatkan
genarasi baru mula tidak mengenali apa itu kampung, bukan itu sahaja sedikit bantuan pun tak kan di berikan lagi seperti dahulu, iaitu sebelum PRU 13. Lepas ni boleh ah Najib enjoy kat
luar negara dengan Rosmah.
Wahai Pemuda Pas sekalian jangan kita ikuti perangai samseng-samseng Umno ni, kerana
mereka hanya mahu membeli dosa sebanyak yang mungkin kerana mereka mahu menempah
untuk tempat kesenangannya iaitu di Neraka Jahanam.

Mari kita saksikan video yang membuktikan umno sememangnya tak layak jadi pemimpin.

Klik di sini

Perkara ni berlaku pada 7 Mac 2013 di Bukit Katil Melaka.
Umno menceroboh tanah orang,
Sengaja membuat pentas Provokasi di tempat berhampiran
ceramah Pakatan Rakyat.

Puak mat rempit dan samseng tidak sahaja membunyikan enjin motosikal mereka
dengan kuat untuk menganggu ucapan, malah melontar batu dan botol ke arah ceramah PR!
Berapa orang polis dan hadirin ceramah cedera terkena batu yang dibaling dari arah
yang tidak di ketahui.

Ganas dan kurang ajar inilah budaya Umno-BN
mari kita lihat gambar para hadirin yang tercedera, mohon maaf pada semua, kerana cuma
ada 3 gambar jew.






jangan ingat dah habis, mari tengok gambar samseng umno yang buat kerosakan pada
ceramah Pakatan Rakyat.






Inilah kerosakan yang dilaku oleh samseng umno


Inilah saksi di Negeri Akhirat nanti. Ini bukannya emas tapi batu yang besar.

Semoga Allah memberi melembutkan hati samseng-samseng umno dan menyedarkan mereka
dari kesesatan yang nyata, dan semoga mereka bertaubat kepada Allah s.w.t.
Aamiin Yarobbal Aalamiin
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt