Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Hari Sukan Bakal tiba di Maahad Ar-rahmah



Pada 16 April 2013
Sekolah Maahad Ar-Rahmah akan mengadakan hari sukan sekolah sesi 2013.
Nampaknya tahun ni saya langsung tak dapat nak join sebab masalah penyakit.
Pada 8 hingga 15 hari bulan langsung tak belajar, sebab berlatih untuk temasyar sukan tahunan
di Maahad Ar-Rahmah. Minggu depan dah boleh start untuk berlatih Futsal, Ping Pong, Takraw dan beberapa permainan lagi.
Huh, nampaknya terpaksa la saya kena jadi Ahli Multimedia untuk menghilangkan kebosanan
semasa di sekolah. Saya tak kisah kalau tak dapat masuk, sebab sakit ni mungkin akan
jadi lebih teruk kalau saya masuk.

Saya harap kawan-kawan saya menang dalam perlawanan bola sepak, futsal, ping pong
dan badbinton. Harap di antara mereka tidak bermusuh antara satu sama lain di sebabkan
hanya berlainan rumah.

Bersedialah wahai Dunia Blogger Sekalian,
Saya akan serang kerajaan-kerajaan kamu dengan gambar-gambar sepanjang
minggu hari sukan ni...hehehehehehe

Saya ialah Syahaziq, Rumah Sukan saya berwarna Hijau untuk tahun ni.
Habil, Hazman, Hakim dan Halim adalah rumah Biru.

Erm, rasanya dah tak tahu nak tulis apa.... Jadi bersiap sedia untuk berteduh di kerajaan
Syahaziq ye semua.... Penginapan di Negara Syahaziq 9 hari 8 malam.
heheheheehe.
Ok ah, kita tutup entri ini dengan bacaan bismillah dan surah wal as.
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt