Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Kenangan yang takkan aku lupakan Part 3





Pada 29 Mac 2013....
Buat kali ni dah tiga kali saya update pasal Kerja khusus dan kenangan.
Alhamdulillah, ramai kawan-kawan facebook saya dan kawan sekolah saya suka pasal ni.
Saya bukan saja-saja nak letak gambar ni.... saya buat macam ni sebab saya ni ada sakit.
Saya takut kalau sakit ni boleh menyebabkan saya kembali kerahmatullah.
Tak ada sapa perasan yang kadang-kadang dada saya selalu je sakit. Masa bulan 12 tahun 2013
saya alami sakit di bahagian jantung atau dada yang sangat dasyat. Tapi langsung tak dirawat.
Saya kena sakit di bahagian dada atau jantung tu selama 2 minggu.... mula-mula tu saya
dah pun bagi tahu penjaga(ibubapa) saya yang dada atau jantung saya sakit teruk. Tapi mereka sibok dengan hal niaga diorang je....Sampai muncullah ayat ni dari mulut saya:

Sampai bila nak tunggu untuk pergi ke hospital, sampai aku dah mati baru
nak pergi hospital.

Hah, macam tu lah ayat mulia saya...... lepas tu streat saya masuk bilik, sebab nak hilangkan sakit ni. Tapi tak sangka ia merebak sampai ke paru-paru.
Eah, apa saya meraban ni..... dah terkeluar daripada tajuk lak...hehehehe
Takpe kalau korang nak tahu lebih lanjut IM je kat facebook Syahaziq
.
Ok, kita mulakan melihat gambar dengan bismillah.

 Ni kat MP, waktu ni jam 9:45 pagi..... MP masih belum dibuka sepenuhnya.
Waktu ni saja-saja je nak tenangkan fikiran dengan kerusi pengurut.
Waktu ni boleh saya katakan waktu yang tenang untuk berehat,
sebabnya adalah bukan ada ramai orang pun kat MP waktu ni.
Hahahahahahaha

Sekarang saya dan kawan-kawan berada di KFC.
Waktu ni tak ramai pun join..... Sebab ada kawan-kawan saya
yang tidak dapat hadir bersama saya dan kawan-kawan.

Sebab-sebab tidak dapat hadir:
1)Demam Panas
2)Kereta kena langgar

Tapi alhamdulillah kedua-dua alasan saya terima dengan seikhlas hati saya.
Ada separuh dari kami buat kerja, dan separuh lagi bukak facebook.
Tapi waktu ni saya bincang dengan diorang macam mana nak bagikan tugas.


Sapa le yang tangkap gambar ni, tak jelas langsung.

Dia ni Umar kawan terbaik saya, walaupun kadang-kadang saya suka buli dia.
Orang yang kadang-kadang backup saya sekarang ni dia lah.
Tapi korang jangat fikir saya ni kaki buli pulak, saya ni kalau bergurau
memang kasar gila.... boleh buat orang lain marah pun ada....hehehehehe



Cuba tengok yang menulis hanya ada beberapa orang je.... Yang main-main
erm takleh cakaplah.....


Saya harap sangat bila kemera dituju pada mereka, mereka akan pandang.

Ni Amar dan My Best Friends Habil......

Umar dan Syahaziq

Waktu ni datanglah kawan saya yang lain yang bernama Hazman dan Amirul Hakim.
Dak Hazman datang-datang e nak makan, lepas tu mengadu kat kawan-kawan saya yang kata kita orang tak buat apa-apa lagi tadi. Waktu ni memang saya marah teramat.


Yang pendek dan pakai baju belang tu lah Hazman.
Yang pakai baju hitam tu Amirul Hakim.



Waktu ni pulak kat belakang DP iaitu kota bandar raya bersejarah ataupun dipanggil
Kota Efamosa.

Saya harap sangat dapat tangkap gambar secara beramai-ramai.... Tapi bila nak tangkap je mesti ada yang nak tutup muka. Rasa macam kecewa sikit dapat kawan macam ni. Harap-harap buat kali ke 4 dapatlah kita orang tangkap gambar secara
beramai-ramai. Kalau boleh teringin nak tangkap gambar dengan My best Friends sebelum saya pindah sekolah ataupun dah kembali kerahmatullah.

Kita akhirkan entri saya dengan surah wal as.


Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt