Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Ambil kerja Sambilan edit blog




Hai, korang =D
Dah lama tak cerita pasal edit blogger...
Dia ni kawan saya Najah, saya saja-saja jew nak edit blog dia.
Sebab blogger dia yang sebelum ni nampak berat sikit la.
So, saya editkan jadi macam di atas... Ok tak bagi kamu semua??
Saya buat ni secara random, tak ikut detail. Sebab dia tak bagi detail jadi
saya buatlah secara random.... Ini ialah di ibaratkan taman syurga.
Tapi Alang-alang korang dah baca entri ini, jom la follow kawan saya Najah.
Nak Follow Klik Dekat Bawah ni.

Follow Najah
Lepas tu kalau dah follow jom la melawat blog dia ye =D
Tinggalkan jejak anda di Negeri sana ye =D
hehehehe
Klik Di Bawah Ini untuk ke Blog nya.

Lawati Negeri Najah Yang Terpencil ini
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt