Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Ca'aziq perlukan Sponser dari Pihak Blogger atau Pihak lain



Maaf ye semua kalau saya tak dapat follow balik,
saya bukan tak nak follow balik cuma busy sikitlah...
Lagi satu perkara saya bukan nak sponser untuk segmen tapi, saya sedang
 cari sponser untuk mencukupkan
bajet kami untuk rombongan ke luar negeri.


Saya cuti 2 minggu ni ade buat rombongan jalan-jalan dengan
kawan-kawan saya dekat Port Dickson Negeri Sembilan dan Shah Alam.
Tapi kami perlukan sponser untuk menyewa van yang ada 14 seater atau 10 seater
ke atas. Kami tak cukup bajet la, kalau boleh harap sangat ada sponser dari
blogger muncul untuk menjadi sponser saya ataupun dari pihak lain selain dari pihak blogger. Bajet yang kami perlukan ialah
sekurang-kurangnya RM350 ke atas. Kami perlukan 3 atau 4 sponser.
Sebab 1 sponser kami hanya perlukan RM100 ataupun RM50 untuk satu sponser.
Kami tak memaksa kamu semua supaya bagi bagi sekaligus RM350, saya
faham jugak keadaan kamu semua. Kami dah lama tak rasa untuk nikmati
hasil kehidupan dan ciptaan Allah S.W.T, saya cukup gembira bila dengar
kawan saya cadangkan nak ke luar negeri untuk merasai kenikmataan Alam,
Iaitu hasil ciptaan Allah.


Bukan saya seorang sahaja yang sedang mencari sponser tapi ada sorang lagi
kawan saya yang sedang cari sponser. Tapi sayang permintaan kami di tolak
 Saya harap sangat pihak-pihak blogger
dan juga pihak luar dapat menjadi sponser saya. Kalau kamu nak menjadi sponser,
harap kamu hubungi saya di Fan Page atau Facebook saya.

Hubungi Saya di antara dua:

1)Mohd Syahaziq
2)Esok Pagi Bangun, Esok Malam Tidur


Saya haraplah ada orang yang nak memberi sidikit kewangan kepada kami, banyak yang tak layan permintaan saya, sangat-sangatlah kecewanya rasa, kalau kamu klik no.1 harap kamu add saya sebagai rakan, no.2 sila like dan PM saya.
PM saya, dan nyatakan kamu ingin menjadi sponser.
Harap masih ada orang yang menerima permintaan saya.

Ya, Allah permudahkanlah segala urusan ku... Aamiin Yarobbal Alamiin
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt