Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Datang Kembali dengan sifat yang baru





Dah setahun tak bukak blogger, rindu betul nak menaip dan penatkan
diri dengan ber blogger.... Hari ni saya kembali dengan hati dan sifat yang baru,
dan kini semangat yang baru juga pon kembali hadir...
Selama saya tak bukak blogger ni, ramai jugak yang dah hack blogger saya
dengan mengubah ayat di dalam entri saya.
Sampai ada yang mengata yang bukan-bukan pasal saya, jadi semua itu saya dah
padam entri saya. Jadi saya akan perkenalkan diri saya yang baru ini.

Biodata Terbaru Tuan Blogger:-

Nama: Ahmad Haziq Bin Hang Tuah
Tarikh Lahir: 03/03/1998
Nama Panggilan: Angah H'zie
Jumlah Adik beradik: 2 lelaki, 2 perempuan
Berapa Orang Adik Angkat: 1 lelaki, 1 perempuan
Anak keberapa dalam ahli keluarga kandung: Anak Bongsu (yang ke 4)

Nama panggilan Angah H'zie tu saya dapat masa saya menjadi DJ di station radio
Moazmar FM di kelantan kota bahru... tapi memang asal saya digelar Abg Ngah dalam
panggilan keluarga angkat masa dahulu, dan saya sambungkannya dengan Habil dan Qhatura.
Habil adalah adik angkat lelaki saya atau di panggil kembar angkat lain kelahiran...
Begitu juga Qhatura, dia adalah adik angkat perempuan saya yang sama umur dengan saya.
Saya memanggil Habil dengan gelaran Alang dan Saya memanggil Qhatura dengan gelaran
Kak Lang sebab dia orang yang bijak dalam berfikir dan juga seorang yang bertutur kata dengan lembut dan sopan yang buat orang sayang akan dirinya.

Jadi oleh itu setakat ini sahajalah ya, saya harap yang mana salah faham tentang blogger ni
harap report kepada saya secepat mungkin... takut ada orang yang mengubah entri dengan sengaja. Harap Maklum.
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt