Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Mai sini aku perkenalkan diri aku

Assalamualaikum w.b.t
dan salam brkenalan wahai semua hamba Allah...... yang dalam gambar tu aku
bukan nak menunjuk-nunjuk hensem ke ape cuma nak kenalkan diri je......

Nama aku Mohd Syahaziq...... aku tinggal di Bukit Baru Melaka, Aku seorang hamba Allah yang minat
teknologi, macam blog ke,facebook, dan sebagai nya.... tak ada sama pun yang mengajar aq menggunakan
semua ni, itu semua aku sendiri yang tahu tanpa sapa-sapa yang mengajar aku.....
macam blog la korang ingit apa, mula-mula aku buat blog aku tak faham macam mana nak guna
tapi lepas aku tengok semua blog kawan-kawan aku, aku rasa yang aku yakin yang aku boleh buat
blog, dengan kuasa izin Allah Azawajjalla, aku sudah pandai menggunakannya dalam tempoh 1 saja,
masa first sekali berjaya cantikkan blog, peh....masa tu betul-betul happy...
aku bersyukur yang aku dapat juga membuat blog, walaupun aku masih tak pandai buat banner blog,
tapi setakat ni pun aku dah boleh bangga, Alhamdulillah.......
ok, kita sambung lagi..... aku bersekolah menengah di SMU (A) Ar-Rahmah ataupun
erti kata lain Maahad Ar-Rahmah


gambar yang kat atas ni pintu depan sekolah aku....... gambar ni aku amik masa akhir sekolah.
Maahad Ar-Rahmah adalah sekolah yang terbaik dalam sejarah, susah nak jumpa pelajar
ponteng kelas, kalau kita tengok sekolah kebangsaan semua nya keluar kelas ponteng kelas,
itu jela keje diorang, tapi Maahad Ar-Rahmah lain..... kalau tak nak belajar pun
duduk jugak dalam kelas, bukannya keluar kelas..... sekurang-kurangnya diorang keluar hanya untuk ke
tandas saja....... dan cita-cita aku ingin pergi ke Mekah dan solat di hadapan ka'abah.... juga ingin
sekali mencium hajarul aswad....Allahu Akhbar!!!

Dan itulah sesi berkenalan kita ye, aku tahu memang bosan baca benda ni,
tapi doakan aku berjaya dunia dan akhirat..... thank baca aku nya cerita...
dan Selamat awal tahun ma'alhijrah kepada semua hamba Allah. 

No comments :

 
full design : jiakreatifelt