Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Segmen: Selamat Ulang Tahun Kelahiran



Alhamdulillah, ini kali pertama saya buat segmen saya sendiri....
Kalau korang nak tahu sebab apa saya segmen ini kerana, untuk mengeratkan siratul rahim
sesama islam atau sesama manusia.
Apa korang ingat segmen pertama saya takde hadiah ke..... Hadiah itu akan diberi
pada setiap hari jadi yang baru tiba....Insyaallah

Syarat-syarat yang perlu di penuhi:-

1)Mempunyai Blog dan Facebook.

2)Tempekkan banner di atas.

3)Sediakan entri: Segmen: Selamat Ulang Tahun Kelahiran

4) Ceritakan perkara yang berlaku bila tiba harijadi anda pada tahun 2009-2012.
(nak pilih mana-mana tahun pun boleh)

5)Sila nyatakan Tarikh Lahir anda....(Wajib)serta nyatakan link facebook kamu di entri blog.....(Wajib)

6)Anda mestilah follow blog saya dan add facebook saya di sini, serta like fanpage saya
di sini.(Semuanya Wajib)

7)Kalau entri korang dah siap, sila link kan entri blog korang di kotak komen....
Hadiah:
RM10/RM5/RM3 Topup
Topup-topup ini akan mengikut entri yang
yang bagus sahaja....bagi entri yang tidak bagus
akan diberi hanya RM3 sahaja.
RM10 untuk entri yang paling menarik

RM5 untuk entri yang menarik

RM3 untuk entri yang kurang menarik.
Tarikh akhir: 3 Februari 2013
 Kalau Syarat-syarat tidak lengkap, topup takkan sampai di tepon korang, jadi
sila lengkapkan semua syarat-syarat ye.
Tujuan saya buat segmen ini adalah untuk mengeratkan siratul rahim sesama islam atau
sesama manusia, then bape ramai juga blogger-blogger yang ada ni sambut birthday tarikh
yang sama. Nanti saya updatekan senarai peserta mengikut bulan kelahiran ye.

5 comments :

THE AUTHOR said...

Dik no phone tu baik batalkan...
Biasanya dia orang takkan letak no phone suka-suka...hehehehhe

Kalau nak kasi gift ...komen kat blog pemenang dan e-mail no phone..

Huffaz Archery said...

@Hanif Idrusok saya dah tukar.... abg hanif bleh x tlong sye promote kan segmen ini....hrap abg hanif dpt mmbantu.

eqa_nadirah said...

salam.....done join segmen ni.......
http://eqataurusgurl91.blogspot.com/2013/01/segmenselamat-ulang-tahun-kelahiran.html

Syamimi Saad said...

eh, napa segmen ni sama ngan segmen akk je..cuma lain skit je syratnya..

Huffaz Archery said...

@Mimie Najib memang lain pun.....akq mimie xde hdiah sye ade..... hehehehe

 
full design : jiakreatifelt