Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

segmen:aku gila blog!




Kalau korang nak join klik banner di atas ye....
Apakah yang istimewa tentang blog Ca'aziq??

Istimewanya blog Mohd Syahaziq adalah berkisahkan tentang sahabat saya
ataupun tentang agama ataupun politik, tapi politik saya taklah ikut sangat...
Bukan itu sahaja saya suka kalau buat entri mesti ada banner buku yang besar sebab itu
maksudnya yang mengisahkan diri saya..... Sebab-sebab saya buat semua ni kerana kemungkinan
umur saya tak panjang jadi bolehlah kawan-kawan saya melihat gambar-gambar kenangan di blog
ni...

Bukan itu saja saya juga ada buat tempahan edit blog.....Ataupun daftar blog/buat blog + edit half blog. Saya taklah pandai sangat dalam mengidit blog, kadang-kadang saya pergi tengok tutorial
kat blog kawan-kawan saya ataupun Following saya.
Dalam sehari berapakah kekerapan Ca'aziq mengidit blog??

Dalam satu hari kemungkinan saya akan mengupdate tiga atau dua entri...
tapi kemungkinan satu hari satu entri je, Insyaallah.
Nyatakan blog di edit sendiri atau menggunakan khidmat orang lain??

 Blog Amiru Ca'aziq menggunakan khidmat orang lain.... Ianya di edit oleh akak Jia.
Mula-mula tu saya ingatkan dia edit blog saya biasa-biasa jew, tapi bila saya secara tak
sengaja terbukak blog saya yang kena di edit..... Saya pun ucapkan Subhanaallah, saya rasa gembira sangat waktu tu.... Tapi banyaklah error yang berlaku sebagai contoh di bahagian reply comment. Tapi saya biarkan je sebab saya dah banyak sangat mintak supaya blog saya di ubahkan sikit....So, saya diam je, saya takut akak jia nanti meluwat dengan perengai saya ni.
Tapi saya bagi tahu korang, akak jia mengidit memang terbaikk.

Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang blogger
Amiru Ca'aziq silalah berteduh di kerajaan tuan Putera
Ca'aziq ya.... Jangan malu-malu jemputlah berteduh
di kerajaan saya ya.....huhuhuhu

3 comments :

najiahs said...

terima kasih kerana sudi joined segmen saya.btw,goodluck!!!

THE AUTHOR said...

Good luck!!!

Syamimi Saad said...

tahniah ye.. :)

*dik, blh x matikan pengesahan perkataan tu..?

 
full design : jiakreatifelt