Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

1st Double Giveaway by AinMfna


http://dakwahmahabbah.blogspot.com/2013/04/1st-double-giveaway-by-ainmfna.html



Hari ini saya join giveaway, dah lama saya tak join mana-mana segmen atau Giveaway.
Maklum nak periksa le katakan, Doakan saya dapat 9A ye semua =D
Kalau korang nak join klik link di atas.
Maaflah, sayanya internet ada promblem, so takleh letak kat banner.

Senang jew Giveaway ni, korang amik Photoshop lepas tu buat la banner korang sendiri ye.
Lepas tu amik gam gajah tampal la kat entri korang.



Ni Banner untuk blog saya cantik tak.... Walaupun Hadiahnya agak keperempuanan sikit,
tapi nanti hadiah tu saya bagilah adik saya. Hari Jadi dia pun dah dekat, so kena cari hadiah untuk
dia. Harap-harap boleh la saya menang, Aamiin.
Jangan lupa doakan saya dapat 9A ye. Semoga Allah merahmati kamu.

2 comments :

Ain Rahman said...

thankyou sudi join 1st giveaway Ain . Senarai peserta dh diupdate , btw promote utk top referral , hdiah mnarik mnanti :D

http://dakwahmahabbah.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-1st-double-giveaway-by.html

Huffaz Archery said...

welcome, harap boleh menang la.

 
full design : jiakreatifelt