Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Ya Allah Ampuni Dosa ku




Ya Allah ampunkan segala dosa-dosaku.... juga dosa para-para sahabat ku.
Ya Allah aku tak berdaya untuk menahan sakit mu Ya Allah. Tapi aku tetap bertahan
atas dasar iman dan amal, Ya Allah sesungguhnya aku dah melukakan hati sahabat karib ku, iaitu Muhd Amar.


 Ya Allah kau anugerahkan aku suatu kelebihan tapi aku mengsia-siakannya, aku memahami perasaannya Ya Allah tapi aku tidak pandai buatnya berbaik dengan aku. Ya Allah sesungguhnya aku takut jikalau selama 3 hari dia tidak menegur ku,
maka aku takut dosa besar yang dia dapat. Aku cuba menegurnya tapi langsung dia tidak layan, Ya Allah aku dah cuba sedaya upaya tapi sebab aku ni juga mempunyai sakit yang teruk, jadi kelebihan yang di beri itu menjadi teramat pedih buatku.



Ya Allah aku bermohon pada mu agar kau lembutkan hatinya, tenangkan kemarahannya
juga padamkan api-api syaitan dalam dirinya. Ya Allah buatkan la dia menegur ku semula,
sesungguhnya pada malam ini sakit ku datang kembali akibat memikirkan tentang dia.
Ya Allah, jadikanlah aku ni seorang yang penyabar dalam menempuh pelbagai dugaan
sebelum masanya tiba. Aku bermohon pada mu makbulkan la doa hamba mu ini.
Aamiin Yarobbal Alamiin
(Doakan untuk saya ye semua)

Saya persembahkan video atau lagu untuk keampunan
yang di buat oleh keluarga di Raja Amiru.


No comments :

 
full design : jiakreatifelt