Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Tutorial: macam mana nak guna subscriber


Tadi korang dah belajar macam mana nak buat subscriber kat facebook.

Ada tak korangnya muncul total subscriber macam saya.





Yang saya warnakan dengan merah tu adalah total subscriber, jangan

tanya saya lagi apa kegunaannya sebab saya akan terangkan semuanya kat tutorial ni.



Tapi kalau total subscriber tak keluar, click button yang saya bulatkan dalam gambar

di atas. kalau dah click, terus ikut cara dalam gambar di bawah.

Korang click pada button pen, nanti dia akan macam dalam gambar di atas.Kegunaan pen itu adalah untuk mengubah kedudukan manakotak maklumat harus di pindah. Tapi lebih sesuai kalau subscriber itu di atas.

ok, saya akan terangkan kegunaan subscriber, subscriber kebiasaannya

digunakan bagi sape-sape yang friends nya dah tahap 5,000 macam kawan saya.
 Di wajibkan bagi sesiapa yang dh tahap macam tu, diwajibkan hidupkan subscriber
walaupun tak dapat add, tapi status orang
tu tetap dia boleh like or comment..... itupun kalau korang ikut apa
yang saya ajarkan pada tutorial di sini.
Ramai yang kata kita menggunakan auto subscriber or auto likes, sorry ah semua
saya tak pandai gunakan auto subscriber or auto likes..... memang dia ada bagi link
untuk dapat banyak like and subscriber tapi saya pun guna jugak tapi tak pernah
menjadi, korang try ah..... kebiasaannya orang hot bukan guna auto likes or
auto subscriber tapi, diorang promote kat status diorang..... macam dalam iklan kat atas la
yang sebelah kanan tu, itulah promote status or fan page.... Kalau diorang tak
promote pun diorang akan subscriber berjuta-juta macam saya la..... tapi berhati-hati bila
subscriber orang, kerana dalam tempoh 12 jam kamu hanya boleh subscriber hanya
5,000 orang saja... pihak pengarah facebook membenarkan ketahap sebegitu
kerana ada ramai manusia bila ada orang subscriber facebook dia.... Dia takkan balas
balik subscriber kita nak tahu sape yang membangunkan facebook ini orang tengok
gambar di bawah.




Dia adalah orang berbangsa Yahudi, sebab itu dia tubuhkan facebook, korang

tengok subscriber dia ada berapa.... 16,833,564 juta
Dalam buku prinsip yahudi ada gambar dia ni, nama dia pun ada. malah banyak lagi, ok sekarang kalau korang nak banyak subscriber selalu lah
pergi ke kotak total subscriber orang-orang hot macam orang yahudi ni.
Korang subscriber facebook, insyaallah dia akan subscriber kamu balik.
selalulah on facebook ye.

Kalau ada sebarang pertanyaan tanya lah admin di sini or di sini.





No comments :

 
full design : jiakreatifelt