Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Selamat Hari Lahir Buat Ku





Alhamdulillah berakhirlah hari jadi saya pada hari ini, maha suci mu Ya Allah
kau telah permurahkan rezeki ku....
Semoga saya dapat membalas jasa rab ku, aamiin yarobbal alamin


Inilah hari yang paling menyedihkan dan paling gembira(separuh sedih separuh gembira)
Hari Jadi saya tak di raikan macam dulu-dulu lagi, maklum dah remaja.
Tapi mula-mula saya rasa macam kecik hati jew, tapi nasib kawan-kawan saya
buat saya terlupa pasal hari ini hari jadi saya.....
Tapi bila waktu pukul 9:30 malam, saya balik jew rumah tiba-tiba ada makanan atas
meja, dalam kepala terfikir hari ni kan hari jadi aku.
Tiba datang jew semua keluarga di ucapkan kepada Happy Birthday Ajid.
Ajid tu nama panggilan untuk sedara saya jew.
Ok, la dah malam ni esok saya nak sekolah takut lambat bangun lak.

Yang Baik Datang Dari Allah,
Yang Burul Datang Dari Diri kita sendiri,
Saya ucapkan Assalamualaikum w.b.t
Post a Comment
 
full design : jiakreatifelt