Maka berlumba-lumbalah kamu dalam membuat kebaikan(Al-Baqarah:148)

Amiru Ca'aziq

Adik editkan blog Kasih




Alhamdulillah siap juga blog ni, bukan senang nak mengidit rupanya....
amik masa 2 minggu nak siapkan sebab blog yang di edit oleh saya mengikut random.
Sebab nanti saya jadi gila bila nak mengidit so saya edit mengikut cara saya jew.....
Ini pun nasib KIM(Kesatuan Islam Muda) bantu saya mengidit, kalau tak mampus tak kan siap punya blog ni. Memang tak cantikkan erm maaflah....

Blog ni baru mempunyai 1 entri macam korang nampak dalam gambar tu.

Saya harap kamu berpuas hati dengan hasil kerja saya dan KIM.
Sesungguhnya saya amat sibok kebelakangan ni.... sebab nak study untuk PMR nanti.
Doakan lah saya memperolehi keputusan yang baik.
Walaupun sibok tapi saya tetap mengidit mengikut random.

Jangan lupa Follow blog ni ye kawan-kawan....
Follow di sini.
Nak bagi tahu saya edit secara random maksudnya mengikut suka hati saya
macam mana nak mengidit blog ini....

Tapi saya edit mengikut nama, nama blog ini memory kasih.... so, saya fikir balik
blog ni tentang memory jadi saya hanya fikir buku jew waktu tu.
lepas tu saya fikir tentang penanda buku, saya berfikir ke indahan....
Waktu tu saya fikir masa di sekolah, lepas itu kita campurkan semua sekali.
Jadilah macam blog di atas....

Erm, harap dia berpuas hati......

2 comments :

Syamimi Saad said...

cantik.. :)
kerja mengedit ni mmng bukan sesuatu yang mudah..lagi2 kalau hati kita tak puas..

THE AUTHOR said...

Cantik..kehijauan...

 
full design : jiakreatifelt